Dansk it-svindlers ekskone kræver formue af bank

John Trolles ekskone kræver 50 millioner kroner af bank for dårlig rådgivning.

Annonce:
Annonce:
Janni Trolle, der er ekskone til den dømte it-bedrager John Trolle, kræver 50 millioner kroner af Jyske Bank for dårlig rådgivning.

Fredagfalder der dom i sagen, skriver Ekstra Bladet.

Janni Trolle fik netop efter skilsmissen med John Trolle omkring 50 millioner kroner, hvoraf mange af pengene nu altså angiveligt er formøblet.

Janni Trolle blev efter skilsmissen en meget holden kvinde.

Faktisk udtalte John Trolle dengang, at den dyre skilsmisse var med til at rive tæppet væk under Memory Card Technology.

Fra storsponsor til statsfængsel
Chipkort-producenten gik da også ned med et brag. Men det viste sig siden, at John Trolle, der i dag hedder John Rasmussen, havde svindlet i stor stil.

I dag afsoner han en årelang dom i Statsfængslet i Sdr. Omme.

I april måned begynder desuden en erstatningssag til mindst 100 millioner kroner, hvor bestyrelsen, revisorer og John Trolle selv hives i retten igen med krav om betaling til konkursboet.

Både Danske Bank og Unibank, der i dag hedder Nordea, tabte i omegnen af en halv milliard kroner på erhvervsskandalen.

Da alt kørte på sit højeste var John Trolle og Memory Card Technology storsponsor for fodboldklubben AGF og Bjarne Riis´cykelhold.


Annonceindlæg fra HP

Udskriv dine mesterskud på farten

Med nyeste printteknologi fra HP kan du nemt og enkelt printe dine billeder, mails og dokumenter i høj kvalitet direkte fra telefon eller tablet. Uanset om du sidder ved siden af printeren eller ej.


Ytringer på debatten er afsenders eget ansvar - læs debatreglerne
Indlæser debat...




 
Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Rittal A/S
Salg, service og rådgivning inden for datacenterløsninger, bl.a. rack/serverskabe, køling, strømfordeling, sikkerhed- og overvågning og energimåling.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Enterprise Content Management - få styr på data-junglen i din virksomhed

De fleste virksomheder genererer i stigende omfang store mængder data fra et stadig voksende antal kilder. Kom til dette How To og hør om gevinsterne ved at få styr på virksomhedens dataflow med de bedste enterprise content management-systemer. Læs mere

Pfizers Konferencecenter - 2750 Ballerup



Skab succes med server, storage og virtualisering

Virksomhedernes forretningssystemer leverer data som aldrig før, og mængderne vokser i omfang. Det stiller krav til driftslaget om at kunne levere mere for samme budget, noget, det ikke er så nemt at opfylde med skyhøje priser på diske. Private og offentlige skyer giver nye muligheder og nye udfordringer. Og er der måske penge at spare ved at skifte virtualiseringsplatform? Hør om udfordringer og løsninger på Computerworlds How-To. Læs mere

Pfizers Konferencecenter - 2750 Ballerup



Beyond Data

Der ligger en enorm værdi i big data for din virksomhed, hvor de mange rådata, der ofte flyder ustrukturerede rundt, kan fortælle dig, hvordan du kan forbedre forretningen, processerne, salget og meget andet. Ved at strukturere de mange data kan du øge virksomhedens indtjeningen og reducere omkostningerne. Læs mere

Radisson Blu Scandinavia - 2300 København







Computerworld
Google Chrome lukker for Java-baseret NemID
Google har frigivet Chrome version 42, og her fungerer Java-plugin ikke som standard. Det driller blandt andet NemID-brugerne.
CIO
Ineffektiv og gammeldags: Har antivirus overhovedet nogen fremtid?
De traditionelle antivirus-løsninger bliver mere og mere ineffektive og kørt bag af dansen. Har de overhovedet en fremtid som beskyttelsesmiddel i virksomhederne?
Channelworld
Jubel i dansk it-firma efter kæmpe-ordre: Skal levere et af verdens største ERP-systemer
Allerød-virksomheden Datacon skal levere et af verdens største ERP-systemer til global kunde.
White paper
Chat styrker din online-kundeservicestrategi
Få bedre effektivisering og kundeloyalitet ved at implementere chat som en del af din virksomheds kanalstrategi for servicecentret. Research og journalistisk bearbejdning af Computerworld for Netop