Podcast: God kundeservice er god markedsføring

BLOG: Gode produkter og god kundeservice bør være fundamentet i enhver forretning.
Skrevet i PotterCut

 
ANNONCE:

(Hvis du ikke kan se afspilleren, kan du høre episoden her.

PODCAST: Niklas Stephenson er medstifter af FirmaFon. Niklas er i et marked der er dominerert af store tunge virksomheder, der kaster rigtigt mange penge i markedsføring. Her får du muligheden for at høre, hvordan Niklas og FirmaFon forstår at gøre det godt - der hvor de store drenge ikke kan finde ud af at være med.

Vi kommer omkring retargetmarketing, markedsføring med Twitter - og så det mest effektive: chatfunktionen på deres website.

Husk: bruger du iTunes, iPhone, iPad eller ipod, så kan du abonnere på PotterCut og på den måde holde dig opdateret på nye episoder.

Ytringer på debatten er afsenders eget ansvar - læs debatreglerne
Indlæser debat...
 




CIO
Skandalerne i Skat er en urimelig sejr for de digitaliserings-modvillige
Klumme: Skandalerne i Skat er en vigtig sejr for dem, som ikke tror på digitalisering af den offentlige sektor. Og Skats problemer bliver ikke løst af organisationsændringer.
Comon
25.000 danskere gået i kuponsvindel-fælde på Facebook på blot seks timer: "Det spredte sig som en steppebrand"
Fakta, Netto, Aldi, Lidl, Lego og flere andre varemærker bliver lige nu udnyttet i forbindelse med kuponsvindel på Facebook, og danskerne klikker i hobetal. Læs hvad der sker, hvis du klikker.
Channelworld
Forbrugerne knuselsker denne computer: 2-i-1-maskinen viser vejen frem
Hybridmaskinerne viser vejen frem i et presset pc-marked. Den er populær blandt almindelige danskere, men mangler stadig fodfæste i firmaerne. Forventningerne er dog tårnhøje.
White paper
Intelligente forretningsprocesser
Læs her om de centrale egenskaber ved intelligente forretningsprocesser, deres fordele og hvordan du hæver dine egne forretningsprocessers IQ.