Podcast: God kundeservice er god markedsføring

BLOG: Gode produkter og god kundeservice bør være fundamentet i enhver forretning.
Skrevet i PotterCut

 
ANNONCE:

(Hvis du ikke kan se afspilleren, kan du høre episoden her.

PODCAST: Niklas Stephenson er medstifter af FirmaFon. Niklas er i et marked der er dominerert af store tunge virksomheder, der kaster rigtigt mange penge i markedsføring. Her får du muligheden for at høre, hvordan Niklas og FirmaFon forstår at gøre det godt - der hvor de store drenge ikke kan finde ud af at være med.

Vi kommer omkring retargetmarketing, markedsføring med Twitter - og så det mest effektive: chatfunktionen på deres website.

Husk: bruger du iTunes, iPhone, iPad eller ipod, så kan du abonnere på PotterCut og på den måde holde dig opdateret på nye episoder.

Ytringer på debatten er afsenders eget ansvar - læs debatreglerne
Indlæser debat...



Computerworld
Jens Højgaard skrev negativ anmeldelse på Trustpilot - nu er han blevet sagsøgt for 11.419 kroner
En negativ anmeldelse på Trustpilot om et inkassofirma har indtil videre kostet den selvstændige hvidevare-reparatør Jens Høgni Højgaard flere tusinde kroner og en tur i retten. Forklaringen er, at inkassofirmaet har forbudt kunder at udtale sig negativt i offentlighed om selskabet.
CIO
Har rulllet Mac-computere ud til 90.000 ansatte: Her er seks nyttige erfaringer fra IBM's store Mac-udrulningsprojekt
På lidt over et år har IBM rullet 90.000 Mac-computere ud til medarbejderne, mens virksomheden har gjort sig en hel række erfaringer. Læs her, hvad IBM har lært af projektet.
Comon
Overblik: Her har du ni af årets allerbedste bærbare computere
Her har du en liste over ni af de bedste bærbare computere, du kan købe i Danmark.
Channelworld
Overblik: Det ved vi efter første retsmøde i den store Atea-bestikkelsessag
Den første sag om bestikkelse af offentlige ansatte kører i disse dage, hvor offentlige ansatte anklages for at have modtaget bestikkelse fra it-giganten Atea.
White paper
Case: Uafhængig rådgivning bragte uventet navn på banen for Icopal
Icopal lyttede til uafhængig rådgivning fra Kompetera, og det bragte et uventet navn inden for storage på banen, da man skulle udskifte det gamle storagesystem.