Computerworld Brancheguiden

Med mere end 1100 virksomheder er Computerworld Brancheguiden den mest komplette guide til den danske it-branche. Regnskabsdata leveres af Dansk RegnskabsAnalyse A/S.

 


Channelcrm A/S
Kategori: CRM-leverandører
Årsregnskab
Channelcrm A/S
Mio. kroner 2015 2014 2013 2012
Bruttofortjeneste 0,5 0,6 0,6 1,1
Resultat af primær drift -0,1 -0,0 -0,2 0,2
Resultat før skat -0,1 -0,0 -0,2 0,2
Resultat efter skat -0,1 -0,0 -0,1 0,2
Egenkapital 0,2 0,2 0,2 0,4
Antal ansatte - - - -
Dansk RegnskabsAnalyse


Relaterede artikler fra Computerworld

Cloud-giganten Salesforce kan være på vej til at opkøbe Twitter i en handel, der minder meget om Microsofts opkøb af LinkedIn tidligere i år, hvor Salesforce også var med i opløbet.
26. september 2016 kl. 09.48 | læs »

Det er nemt at se, hvorfor købet af LinkedIn er en fantastisk handel for Microsoft og for forretningen LinkedIn. Men er det også godt for LinkedIns 433 millioner brugere - og deres data?
14. juni 2016 kl. 11.04 | læs »

Cloud-delen af CRM-markedet bare vokser og vokser, mens det går tilbage med de gammeldags on premise-løsninger. Særligt ét selskab nyder godt af cloud-væksten.
25. maj 2016 kl. 10.28 | læs »

Microsoft ansætter op mod 50 nye udviklere i selskabets største investering på dansk jord siden opkøbet af Navision i 2002.
17. maj 2016 kl. 08.21 | læs »

Klumme: Alt for mange CRM-systemer ender som en skraldespand af informationer. Her er tip til at få styr på de helt basale stamdata, som bare skal være i orden.
18. april 2016 kl. 06.32 | læs »

Klumme: Mobility er ikke til at komme udenom. Her er de tre vitale it-systemer, du skal have styr på i den forbindelse.
11. april 2016 kl. 09.00 | læs »

Datatilsynet har udtalt kritik af virksomheder, der optager kundesamtaler. Det strider ifølge tilsynet mod persondataloven. Danmarks største teleselskab vælger nu at barbere ned for optagelserne,...
2. marts 2016 kl. 12.57 | læs »

Klumme: Hvis virksomhederne ellers magter at favne teknologien, bliver det meget snart meget lettere at være borger og kunde. Det er masser af juridiske og etiske spørgsmål, javel, men det...
25. februar 2016 kl. 15.01 | læs »

Klumme: At indsamle, bearbejde, dele og proaktivt anvende data og viden kan i sig selv være en udfordring, men det er essentielt i den kundeorienterede virksomhed. Det er en af lærerne fra...
24. februar 2016 kl. 10.31 | læs »

Nye versioner af Microsofts ERP- og CRM-systemer giver selv forslag til, hvordan virksomheder kan øge deres salg og effektivisere forretningen. Det åbner dørene til de helt store kunder.
8. december 2015 kl. 14.22 | læs »



Channelcrm A/S
Blokken 17
3460 Birkerød
Tlf. 70222540
www.channelcrm.dk
Antal ansatte iflg. seneste regnskab: -

Forretningsområde:
Salg af CRM-applikation til små og mellemstore virksomheder.
Kompetencer:
CRM.

 
Kontakt brancheguiden
Har du ønsker til rettelser i ovenstående tekst, eller mangler din virksomhed i Brancheguiden, kan du skrive til os her.

 
Bedre synlighed?
Køb fremhævninger i Brancheguiden og bliv den it-leverandør, kunderne lægger mest mærke til.

 


Computerworld
Nordkoreas internet tvunget i knæ efter afsløring af landets 28 websites
Afsløringen af Nordkoreas blot 28 hjemmesider har resulteret i så megen nysgerrighed, at besøgende udefra har lagt flere af landets hjemmesider ned.
CIO
Situationen er alvorlig for CSC: Brændende underskud på 930 millioner kroner kan få konsekvenser
ComputerViews: Situationen er alvorlig for CSC Danmark, der har tabt 930 millioner kroner på et år. Har man nogen fremtid og kan man beholde både de dygtigste medarbejdere og sine kunder, når alle alarmklokker bimler, og pengene vælter ud ad kassen? Det har CSC intet svar på.
Comon
Google klar med verdens vildeste Android-telefoner om 14 dage
De nyeste Android-flagskibsmodeller er bekræftet til at være klar 4. oktober. Læs her, hvad du kan forvente af det allerbedste, som Android-verdenen endnu har budt på.
Channelworld
Kæmpe-underskud: Elektronik-kæden Power har tabt 132 millioner kroner på et år
Varehus-kæden Power tabte 132 millioner kroner i 2015. Egenkapitalen er blæst helt væk. Nu venter store ekspansionsplaner imidlertid forude.
White paper
Sådan følger du med den moderne forbruger
Virksomheder er nødt til at optimere deres kontaktpunkter for ikke at fremmedgøre deres mest kritiske interessenter. Læs i dette white paper hvordan