Avatar billede bjarneha Praktikant
02. februar 2016 - 19:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

korrekt værdi i celle skal åbne portudgang

Jeg har en stregkodelæser koblet til min bærbare. Input aflæses pt i et excell regneark (kunne gerne være et andet program), men det primære er at så snart den modtager et rigtigt input fra læseren, skal den trigge en udgang, som jeg kan bruge til at styre et relæ. (hvade måske tænkt på en macro)
Programmet skal kende et antal "gyldige" stregkoder, som den skal reagere på.
outputtet skal bruges i audioni relækort.

er der nogen gode bud- gerne i den billige og "gør det selv" klasse ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
02. februar 2016 - 20:00 #1
Hvor kommer XML in i billedet?
Avatar billede bjarneha Praktikant
02. februar 2016 - 21:20 #2
forkert gruppe - beklager !