Avatar billede Hr. Thorsted Mester
04. marts 2016 - 18:08 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

indretningsprogram

Er der en der kender et indretningsprogram, som kan tegne værksteder og gerne målfast og med 3D visning?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
05. marts 2016 - 07:29 #1
Det er et ret specifikt ønske du har *S*

Men virkeligheden er nok den, at du skal kigge dig om efter noget med CAD-program med mulighed for tilkøb af specifikke værkstedsmoduler.

Jeg ved ikke om Ashampoo 3d CAD Professionel kan det; men du kan jo prøve at kigge her : https://www.ashampoo.com/da/dkk/pin/0960/cad-software/3d-cad-professional-5

Det skal lige nævnes at det er rimeligt dyrt at "lege" med 3D programmer, så de 2200,- det koster er billigt i forhold til mange andre CAD-programmer
Avatar billede bvirk Guru
05. marts 2016 - 11:39 #2
Sketchup fra google (eller var fra Google) er et udmærket 3D tegneprogram.
Det kræver noget tid at lære bruge det - videoer og dette:
http://martinrinehart.com/models/tutorial/index.html
var min vej.
se også:
http://www.eksperten.dk/spm/1008473#reply_8207950

Det bruges på tømmeruddannelsen i københavn, hørte jeg for nogen tid siden.
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
05. marts 2016 - 20:11 #3
Jeg er kommet frem til at ECDESIGN, eller FLOORPLANNER er det jeg kan bruge. Tak for den tid i brugte på dette emne.
Avatar billede Pixie3D Novice
02. maj 2017 - 10:37 #4
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Pixie3D Novice
02. maj 2017 - 10:40 #5
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin