Avatar billede ZeBa Ekspert
02. april 2016 - 00:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google driver mig til VANVID

Jeg skal til New York og vil download et kort.
Nu har jeg så i en halv time forsøgt at parere ordre og lave et nyt password og kan ikke se, hvorfor H...... Google skal blande sig i, om jeg har brugt det samme før.
Men endelig lykkedes det.
Men af en eller anden grund har jeg to konti, og når jeg så har lavet et nyt pw for den, jeg foretrækker og forsøger at logge ind, så skriver Google den anden mail adresse, og ligegyldigt hvordan jeg forsøger kan jeg ikke ændre det.
Hvad fanden gør jeg?
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. april 2016 - 00:33 #1
Efter at have fortsat den idiotiske opførsel en halv times tid spørger den nu pludselig, om jeg vil downloade via mit telefonnetværk eller via bluetooth. Jeg kan ganske vist ikke få lov at vælge andet end netværk, så jeg klikker ok. Men jeg aner ikke, om den downloader.
4G blinker, men det siger vel ikke noget - og da slet ikke, om jeg kan regne med, at den bliver færdig i denne måned.
Men i øvrigt forstår jeg slet ikke, hvordan jeg kan bruge den uden roaming, for den kan vel ikke anvise mig en rute til en bestemt adresse uden at vide, hvor jeg er??
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. april 2016 - 12:17 #2
Så lykkedes det at få downloaded kortet
Avatar billede ertmania Nybegynder
02. april 2016 - 15:57 #3
Frusterende, men godt det lykkedes. Du burde da kunne skifte til 3G, hvis der er et i nærheden.
Avatar billede ZeBa Ekspert
02. april 2016 - 16:31 #4
Hvad er fidusen ved at skifte til 3G?