Avatar billede Klaus123 Mester
11. april 2016 - 15:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Landkort med angivelse af radius

Hej

Er det muligt i Excel at skrive koordinater/adresse ind og se adressen på et kort og lave markering/cirkler omkring adressen i 1km´s og 2km´s omkreds.

Venlig hilsen

Klaus
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
11. april 2016 - 17:25 #1
Første punkt - koordinater med kort visning: Ja - ingen problemer (kræver blot VBA programmering)

Andet punkt - det med cirklerne: Aner simpelthen ikke, hvordan man gør i Google API, og kan derfor heller ikke overføre det til Excel.

Men, måske, der er en anden, der er mere inde i at programmér Google API end jeg?
Avatar billede Klaus123 Mester
26. november 2018 - 21:37 #2
Fandt ikke en løsning