Avatar billede manhatten Nybegynder
15. april 2016 - 17:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bedøm vores webshop

Hej

Som overskriften siger bedøm vores webshop på

http://barbecue-masters.dk/

og kom gerne med gode råd osv til hvordan vi kan gøre den endnu bedre :)
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2016 - 18:08 #1
Jeg elsker konceptet, men hvem kan ikke lide grillmad :)
Jeg vil vurderer ud fra personlig mening selvf., men det er jeres egen hjemmeside og brand, så om I vælger at gøre noget ved de ting jeg skriver må være helt op til jer.

Generelt set synes jeg at det er en fin og overskuelig hjemmeside, kan rigtig godt lide logoet og hvordan I bruger farverne fra det gennem mange af visningerne og præsentationerne.
Jeg synes dog det er synd at det hele bliver brunt og mørkt, jeg ved godt at det er konceptet omkrign barbeque og grill, men det bliver meget dystert på en måde.

Der sker utrolig meget når man hover over produkterne, måske skulle det være med noget animation så det blev mere stille og roligt og mere smooth, det andet er meget bum så er det der, det er også synd at indholdet fylder mere så boksen udvider sig når man hover over dem.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9792377/bbq-01.png

Ved gitter visning, er kanten omkring produkterne lidt for stor efter min meningn, synes den burde være mindre og knappen med vis her er rimelig kedelig når den vises henover billederne, den ville jeg overveje at fjerne eller lave mere spændende. Den lille tekst med på lager er unødig information, det ville være mere retvisende at vise hvis den ikke var på lager, da man regner med at det I fører på hjemmesiden har I hjemme, men hvis der er noget længere leveringstid på noget fordi det skal bestilles hjem kan man så få oplyst. Jeg har rykket lidt rundt på det og synes det bliver bedre med sådan noget her
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9792377/bbq-02.png

Når man kan søge på produkter og så bagefter sortere dem, så er det tosset at den som standard ikke viser en af filtreringerne, fx. pris lav til høj, man ser bare værdien -- og skal så vælge noget, her synes jeg den burde automatisk stå på en af værdierne.

Oversigtsvisningen har alt for mange streger, der er en i starten som ikke burde være der og så er der dem der adskiller informationerne, jeg ville skærer ned på det her også og igen lave knapper om, fjerne vis her overlay osv.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9792377/bbq-03.png

Jeg synes det er synd at toppen er et billede og ikke tekst, det samme gælder mange af jeres reklamebokse, for at få mest ud af dem SEO mæssigt osv. ville jeg benytter mindre billeder og mere tekst/indhold.

I har ikke så meget i menuen, men den tager mega meget plads, da den er stor, har rigeligt padding og en stor fed skrift. Den ville jeg nok minimere en smule.

Det var lidt blandet, men generelt synes jeg siden fungerer, man kan bare lave det lidt smartere og brugervenligt nogen steder og have mindre fyld for fyldets skyld.
Avatar billede boris Juniormester
22. april 2016 - 18:36 #2
Med en opløsning på 1920x1080, som er pænt for en bærbar, ser jeg toppen af siden og halvdelen af det lidt forstyrrende forbisusende banner.

Man skal scrolle alt for meget for at se siden, og der er presset for meget indhold på hver side.

De varme billeder ødelægges af de voldsomme og kantede tekster og felter.

Noget mere enkelt ville fremme sagen.
Avatar billede manhatten Nybegynder
22. april 2016 - 21:53 #3
Mange tak for kommentarer og forslag. Meget udførlig og brugbart. Især #1
Avatar billede Buchwald Novice
16. maj 2016 - 12:02 #4
Generelt et lækkert site. Jeg giver #1 fuldtstændig ret i alle punkter.
Lækkert organisk logo - skønt at se hvordan 'den røde tråd' bare går igennem over det hele. Dog synd at temaet bliver en anelse dystert grundet den mørke tone i farveskalaen - dog tro mod konceptet med grill og BBQ.
Personligt synes jeg teksten i top- og bund menu bliver meget bombastisk set i forhold til resten - måske en knap så fed skrift kunne løse dette.

Mht. 'animationen' ved hover-effekten på produkterne, tænker jeg om man ikke kunne mindske "Læg i kruv"-knappen og udskifte "mere"-knappen med en simpel ">" (Kiss-princippet :o) - derved kunne man måske på knapperne til at så sidestillet og mere naturligt.

P.S: udelukkende min egen holdninger og ikke noget krav !o)
Avatar billede mikaelch Novice
17. maj 2016 - 18:45 #5
en god intro tekst forsiden ville hjælpe meget i seo

tekst produkterne de er lige lovlige korte lav dem længere og unikke

en blog siden ville hjælpe meget på seo på din siden der kommer en del mere indhold og skaber en bedre interne links struktur på siden

social logoer ville jeg lave i deres farver og google plus er en seo fordel også

om jer siden skriv mere der om jer

hvem er i , vare i levere kvalitet , holdbare , unikke og hvorfor gør i er til noget særligt og derfor skal handle hos jer.