Avatar billede atla Novice
19. april 2016 - 14:50 Der er 5 kommentarer

Feedback på hjemmeside søges

Hej. Jeg har i længere tid arbejdet på en hjemmeside, http://elevationssenge.com/, og kunne godt bruge noget feedback. Er det klart og tydeligt, hvad siden handler om? Er det klart, hvor man skal trykke? Er hjemmesiden til at finde rundt på?

Det jeg egentlig spørger om er følgende: Er hjemmesiden brugervenlig?

På forhånd tak.
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
20. april 2016 - 09:01 #1
Hej

Her kommer min umiddelbare rå holdning.
Førstehåndindtrykket er at forsiden fremstår ret kedelig. Når man tænker på at du sælger luksussenge, syntes jeg ikke at det budskab trænger igennem. Når siden ses på en stor skærm, er der meget gråt og hvidt - og ikke så meget seng.

Den meget fyldige tekst på forsiden, bør du fordele til dine produktsider og i fx. en FAQ. Der er ingen der orker at læse alt den tekst.

Menuen bør du bytter rundt på. Mit forslag er som følger:

Størrelse ( Denne SKAL du omdøbe til elevationssenge)
Om os (kan du finde et mere unikt navn til dette punkt, vil det være at fortrække)
Betingelser ( Kan evt. smides i footeren)
Kontakt
fl ( her tror jeg at der måske skulle have været et ikon af et forstørrelsesglas? - Det er der ikke i Chrome på mac)

Forskellige højde på kasserne ved relaterede produkter forstyrre også en smule. Kan måske laves ens eller som noget masonry.

Det var min ucensureret holdning - spørg endelig hvis jeg skal uddybe :-)
Avatar billede atla Novice
20. april 2016 - 10:38 #2
Hej Vandrefuglen.
Tak for din ærlig feedback.

Jeg har sat et andet billede ind øverst på siden.
Og vil prøve at lave om i menuen, som du nævner.
Jeg vil også kigge på de forskellige højder på kasserne. For det giver selvfølgelig et rodet design.

Desværre har jeg kun set hjemmesiden fra min bærbar. Måske jeg burde se den fra en stor skærm også.
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
20. april 2016 - 10:56 #3
Jeg vil klart anbefale at du tester din side i alle gængse browsere, samt på forskellige mobile enheder.
Der er ikke noget der er mere ærgerligt, end at have en sprit ny side, der ikke spiller 100% når man beder kunden se siden fra sin mobil eller pc.
Avatar billede StigUlriksen Juniormester
20. april 2016 - 15:35 #4
Flot landingsside :-)

Siden ser fin ud på en 22" skærm og på iPhone 6S.

Du skal måske overveje at ændre de engelske menutekster til dansk. Det ser mere troværdigt ud.

Umiddelbart synes jeg ikke, at priserne på siden stemmer overens med webshoppens priser.

Held og lykke med siden
Avatar billede mikaelch Novice
17. maj 2016 - 16:47 #5
få billeder bedre tilpasset teksten så den står langs billederne det på siden det vil se meget bedre at se på
jeg forstår ikke de store mellemrum steder på siden og ingen tekst på siden, det er ikke kun ved billederne du mangler tilpasse siden.

du kan med fordel sætte noget tekst anden på side der er godt nok meget tekst på forsiden men tilpasse også denne side med billeder og tekst , der vil jo også komme besøgene den side og de skulle gerne bestille et produkt end gå videre anden side
der mangler på siden social logoer især facebook og google plus

nederste siden står en warning meddeles få lige rette det, det er ikke særligt betyngede at der står sådanne meddelers på siden når man ønsker at købe et produkt