01. maj 2016 - 20:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp ny mobil?????

Hej eksperter!
Jeg leder efter en ny mobil og da det er en jungle derude kunne det være rart med lidt hjælp.

Jeg har prøvet lidt at surfe lidt rundt og læse nogle anmeldelser hist og her.

Det vigtigste for mig det er simpelthen at mobilen kan holde strøm.. syntes det er sådan et stort problem at man skal have opladeren med rundt...

Har ikke tænkt mig at betale 6000 kr for en mobil - så det må gerne være en i den billige ende :)

Mobilen må gerne:
være holdbar/slidstærk
tage nogenlunde billeder
have et godt batteri

Har kigget lidt på nogle OnePlus modeller men da market skifter så hurtigt så kan det være lidt svært at finde rundt i.

Hvis i kan anbefale et eller andet, ville det være en stor hjælp.

Venlig hilsen
den forvirrede ;)
Avatar billede Blueeyez Mester
01. maj 2016 - 21:44 #1
iphone se 64 gb 4600 kr

hvis du går i indstillinger og deaktivere nogle ting så øger det batteri tiden
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. maj 2016 - 08:16 #2
OnePlus er stadig gode mobiler. Har selv en Asus zenfone 2 (tror den kostede under 3000) og er super tilfreds med den. Huawei er også ved at komme med, der kan du også få en god telefon til en "billig" penge.
02. maj 2016 - 16:47 #3
Ja okay, nogle bestemte modeller du har været glad for?

og blueeyez, jeg er ikke så meget for at turn to the dark side :) Selvom alle siger apple er gode(eller de fleste har dem bare).

Hvis nogen kender noget til nogle mobiler der opfylder kriterierne PLUS quick-charge eller hvad det nu hedder :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2016 - 14:42 #4
Kender personer der har OnePlus (alle forskellige modeller: 1, 2 og x) og alle er glade for den.

Huawei kender jeg ikke så meget til (min knægt har en, men den er ikke helt ny mere), men den nye mate har fet rigtig god kritik. Ellers er der Honor, den er vist også OK.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2016 - 14:54 #5
Huawei p9 vae det vidst der havde fået god kritik.
Avatar billede Smørholm Novice
27. juni 2016 - 13:50 #6
Måske en Nexus 5X kan være noget for dig?