Avatar billede aphandersen Juniormester
06. maj 2016 - 10:27 Der er 3 kommentarer

Find ejer af domæne

Af og til finder jeg hjemmesider der er beskyttet af WHOISGUARD, så man ikke kan slå dem op i en WHOIS database. Findes der overhovedet nogle andre steder hvor man så kan slå op hvem der ejer hjemmesiden? Eller er WHOISGUARD en ultimativ metode til at have et anonymt domæne?
Avatar billede Blueeyez Mester
06. maj 2016 - 22:37 #1
er det .dk domæne eller?
Avatar billede aphandersen Juniormester
07. maj 2016 - 00:57 #2
Nej, et international domæne. Beskyttet af WHOISGUARD hos Namecheap.
Avatar billede Blueeyez Mester
07. maj 2016 - 10:05 #3
Tvivler på du finder ejeren: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Domain_privacy