Avatar billede mik28 Seniormester
08. maj 2016 - 11:47 Der er 2 kommentarer

vsftpd problem (Ubuntu 16.04)

Hej Eksperter

Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke kan få adgang til min ftp udefra. Jeg får denne besked "Serveren sendte passivt svar med en adresse, der ikke kan routes. Anvender serveradressen istedet." Det virker internt i mit netværk og routeren peger på den korrekte adresse.
Avatar billede mik28 Seniormester
08. maj 2016 - 11:57 #1
Hvis du har mod på at give mig et bud på hvad der er galt kan du logge ind med

testftp/12345abc på mik.dyndns.dk
Avatar billede mik28 Seniormester
09. maj 2016 - 14:29 #2
Problemet var tilsyneladende at forbindelsen når man forbinder med filezilla skal angives som aktiv. Der er så imidlertid opstået et andet problem. Når man uploadet en fil sker det tilsyneladende 2 gange. Jeg får i hvert tilfælde at filen findes i forvejen. Prøv det endeligt