Avatar billede googolplex Novice
20. maj 2016 - 19:07 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Router med POE

Hej alle.

Jeg har behov for en super router, der kan hænges på væggen og som har POE (Power Over Ethernet).

Jeg har kigget på en del forskellige, men enten kan de ikke hænges på væggen, eller også har de ikke POE.

Nogle der har kendskab til en sådan?

Mvh

Googolplex
Avatar billede chalde Seniormester
20. maj 2016 - 23:13 #1
https://www.ubnt.com/edgemax/edgerouter-poe/
http://www.edbpriser.dk/router/ubiquiti-edgerouter-poe-id-8315938.aspx
Kræver lidt kendskab til opsætning af routere. Er ikke en man konfigurerer med bind for øjnene. Men den har en hel del flere muligheder og power end stort set alle andre inden for det prisleje.
Avatar billede googolplex Novice
24. maj 2016 - 10:42 #2
Den ser super ud, virker heller ikke helt umulig at sætte op i forhold til den jeg har.

Kender du til en god trådløs router også med PoE?

Men bare læg et svar.
Avatar billede googolplex Novice
24. maj 2016 - 11:01 #3
Ja, det jeg vel spørger om, er om der findes en router i stil med den du har angivet, men med indbygget access point, eller om jeg er nødt til at købe det separat.
Avatar billede chalde Seniormester
24. maj 2016 - 11:06 #4
Mikrotik har også nogle løsninger, men de er ikke super hurtige. Ex: http://routerboard.com/RB951Ui-2HnD
Avatar billede googolplex Novice
28. maj 2016 - 19:53 #5
Hej Chalde.

Det er præcis den Mikrotik router du linker til jeg har nu, men jeg kan simpelthen ikke finde andre trådløse routere med PoE og indbygget Access Point, som kan hænge på væggen.

Findes der ikke nogle hurtigere alternativer, eller er jeg nødt til at købe et separat Access Point?