Avatar billede bax-win Juniormester
24. maj 2016 - 13:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mail; "på vegne af"

Hej, jeg har et lille problem, jeg mangler et svar på, og håber I kan hjælpe mig:)

Det drejer sig om; mails i exchange miljø.
Jeg har en bruger (B1), som skal have lov til at sende fra bruger (B2)'s mail. Det i sig selv er ikke et problem, men der mangler i afsender feltet, "B1 på vegne af B2".
Brugerne bruger Office13, på exchange server.
Synes jeg har forsøgt med div. løsninger på nettet(ipconfig /flushdns), men endnu ikke lykkedes mig, håber I kan hjælpe.

Mange tak på forhånd,

Mvh. Bax
Avatar billede supportsiden Professor
24. maj 2016 - 13:08 #1
Avatar billede bax-win Juniormester
24. maj 2016 - 13:37 #2
Tak for linket.
Jeg har allerede sat send-as på exchange.
Jeg har nu slettet profilen og oprettet ny, og det ser umiddelbart ud til at virke.
Tak for din hjælp anyways.
Avatar billede bax-win Juniormester
24. maj 2016 - 13:38 #3
(undskyld men ved ikk hvordan jeg sletter denne tråd igen. sorry)
Avatar billede supportsiden Professor
25. maj 2016 - 13:50 #4
Du skal ikke at slette den, der er måske andre der kan bruge løsningen.