Avatar billede imma Forsker
26. maj 2016 - 19:51 Der er 1 løsning

Skal lave et OL mangler design

Hejsa, jeg skal afholde et lille OL for mine venner,

hvis nogen gider og hjælpe med lidt for sjov design ville det gøre det så meget bedre.

vi er 6 gutter der skal dyste i street hockey - Dart (jorden rundt og Mickey Mouse)- Billiard - Bordfodbold - Bord curling - Petanque - xbox bowling - paratviden quiz - musik quiz - pokerturnering og tipskonkurrence.

Jeg er lidt presset da det er på lørdag og skal købe ind og lave regler og alt muligt, hvis der er nogle søde mennesker som kunne lave nogle for sjov plakater A4 - A3 størrelse som jeg kunne hænge op til de forskellige discipliner.

Og muligvis nogle fede designs til vores navne, når vi skal trække lod imod hinanden... vores navne er

Kenneth
Kasper
Jon
Danni
Mikkel
Lasse

måske kæmpe stort med en fed font.... vil gerne give så mange point jeg kan
Avatar billede imma Forsker
05. februar 2020 - 13:27 #1
luk