Avatar billede jepper1992 Mester
30. maj 2016 - 14:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Linux server Mount share folder

Hola eksperten

er ved at lave en Ubuntu server der køre som LTSP, men skal have mounted nogle drev som alle i en bestemt gruppe skal have når de starter, og lave nogle begrænsninger e.g så brugerne ikke kan se eller ihvertfald åbne mapper i /,
ligesom man kan med NFS på windows server, så jeg ikke manuelt skal gøre det for alle brugere og alle mapper, men er ikke en linux nørd har fundet noget på google men ingen af dem virker
nogle gode forslag?

serveren køre ubuntu 16.4.4 LTSP med gnome GUI
Avatar billede Andershoegh Seniormester
30. maj 2016 - 21:11 #1
Jeg har ingen løsning.

Men finder du ikke en på E., er det min erfaring, at chancerne er gode her
http://www.linuxin.dk
Avatar billede jepper1992 Mester
11. juli 2016 - 13:37 #2
Opgiver og lukker