Avatar billede René Praktikant
07. juni 2016 - 10:14 Der er 2 kommentarer

Outlook 2016 til windows 365 vil ikke starte op

Hej

Håber at I kan hjælpe... Jeg kan ikke starte Outlook op, Outlook kommer frem med startskærmen og der står "starter" i bunden, men det komme aldrig videre derfra.
Har læst mig frem til at prøve dette i kør funktionen, men uden held...outlook.exe /resetnavpane....Nogen der har andre forslag til at få liv i Outlook igen???

Venligst René
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. juni 2016 - 10:38 #1
Den har virket?

Hvis den er sat op mod exchange i en virksomhed, er løsningen ret ligetil.

Gå i kontrolpanelet, find "Mail 32-bit", og herfra sletter du profilen.

Næste gang du starter Outlook, vil den begynde forfra med at lave en ny profil, og da stort set alle indstillinger i dag gemmes på exchange serveren, vil man kun miste evt.  "view".

Er det privat, koblet op imod en anden mailløsning, ville jeg lige prøve at starte outlook i safe-mode først.