Avatar billede O.Cean Juniormester
08. juni 2016 - 13:47 Der er 2 kommentarer

Opsætning af server

Er der nogen som har forstand på opsætning af en server og som vil tjene lidt på at hjælpe mig med det?

Gerne en der bor i eller i nærheden af København.

På forhånd tak.
Avatar billede magic-mouse Novice
08. juni 2016 - 14:03 #1
Hvilken type af server? er det en Virtuel sever eller har du en fysisk maskine?
Hvad er det der skal installeres på den?
Er det windows eller linux?
Hvad skal den bruges til ?
Avatar billede O.Cean Juniormester
08. juni 2016 - 14:22 #2
Tak for hurtigt svar.

Jeg har ikke sådan super meget forstand på det, men det er umiddelbart en windows server der skal sættes op på en fysisk maskine indtil videre og som jeg skal kunne tilgå via en "thin client"

Har du evt. en mail jeg kan skrive til eller lign. i stedet hvis det er?

Dejlig dag til dig.