Avatar billede nabih Praktikant
12. juni 2016 - 16:06 Der er 6 kommentarer

Billeder

Hej
Jeg har taget billeder med digital kamera, og har flyttet dem på computern,de er Jpeg format, nøgle af billeder kan ikke vises.!!!
Hvis I har nogen løsning.
M.V.H. Nabih
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
13. juni 2016 - 07:46 #1
Har du stadig billederne på kameraet, så du kan prøve at overføre dem igen?
Overførslen kan være gået galt.
Hvis du har dem, kan de så vises på kameraets display?
Avatar billede nabih Praktikant
13. juni 2016 - 15:28 #2
Tak
jeg skal undresøge det.
M.V.H.      Nabih
Avatar billede nabih Praktikant
14. juni 2016 - 16:59 #3
Hej Finn Rasmusen
Jeg har ikke billederne på kameraet mere. jeg har flyttet dem på en Usb.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
14. juni 2016 - 17:35 #4
Hvis der ikke er lagt nye billeder på kameraets kort, kan de slettede billeder gendannes med denne gratis software:
https://www.piriform.com/recuva
Avatar billede nabih Praktikant
22. juni 2016 - 20:02 #5
Hej Finn
tak for hjælpen.
Nu har jeg laptop windows 10, hvordan kan jeg kopiere en dvd?
M.V.H.      Nabih
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
23. juni 2016 - 08:23 #6
Hvis det er en laptop uden dvd-drev, er du nødt til at købe et eksternt drev til usb.
http://www.edbpriser.dk/hardware/optisk-drev/dvd-braender.aspx?interface=%5BUSB%5D&count=10&sort=TotalPrice&rlm=List