Avatar billede hcthorsen Praktikant
14. juni 2016 - 13:21 Der er 3 kommentarer

Kan ikke skifte kategori-ikoner i Kunena

Har er Kunena forum på min Joomla-hjemmeside. Jeg vil gerne skifte ikoner på mine kategorier, men det virker ikke. Har fulgt diverse vejledninger på nettet uden held. Nogen der har erfaring med dette?
Avatar billede Joomlakonsulenten Juniormester
26. juni 2016 - 10:34 #1
Hej,

Ja, det har jeg.

Hvad har du gjort indtil nu? (bare lige så jeg har en fornemmelse af, hvor langt i processen du er kommet).

Mvh.
Michael Sønderup Nielsen
Joomlakonsulenten.dk
Avatar billede hcthorsen Praktikant
26. juni 2016 - 13:11 #2
Jeg har fulgt denne tutorial: https://www.kunena.org/docs/en/manual/backend/categories/category-icons

Jeg bruger Blue Eagle templaten, så jeg redigerer custom.css. De skriver noget i starten om, at man kun kan benytte denne fremgangsmåde, hvis ens template understøtter bootstrap icons. Det aner jeg ikke. jeg bruger Joomlashine solid pro.
Avatar billede Joomlakonsulenten Juniormester
26. juni 2016 - 21:29 #3
Du skal sikre dig, at custom.css også blive indlæst.

Send gerne en URL til hjemmesiden og så tager jeg et kig.

Mvh.
Michael Sønderup Nielsen
www.joomlakonsulenten.dk