Avatar billede anba Mester
14. juni 2016 - 23:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mcafee kan ikke installeres

Jeg har købt 1 års licens på Mcafee LiveSafe. Desværre kan jeg overhovedet ikke installere dette. Har brugt ativeringskoden og forsøger at hente installationsfilen. jeg havse først 1 måneds prøveabonnement hvilket jeg først fjernede ligesom jeg også har fjernet resterne af det med det lille program som mcafee har lavet til det. Men det nytter bare ikke noget. Efter at have kørt installationsfilen i rigtig lang tid - kommer der en meddelelse om at det ikke kan installeres. fejlkode 30 er kommet frem nogle gange og andre gange fejlkode 0.
Jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal få det til at fungere ? Nogen der kan hjælpe - så vil jeg blive glad ! Jeg har en helt ny bærbar pc (HP) med windows 10. Jeg har en god bredbåndsforbindelse. Jeg kan godt downloade andre programmer.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juni 2016 - 16:53 #1
Efter du har fjernet programmet, prøv at scanne computeren med CCleaner. Både som rensning, men endnu vigtigere i registeret.
Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Avatar billede anba Mester
15. juni 2016 - 17:10 #2
Tak for dit svar. Desværre var det ikke løsningen - det havde jeg allerede prøvet.
Min mistanke faldt på at hastigheden måske var for langsom, da installationen hele tiden gik i stå. Jeg har bredbånd i sommerhuset hvor jeg er - men ville så i stedet for prøve stofanet bredbånd - og se det gik straks langt bedre. Jeg fik installeret uden problemer på både stationær og bærbar. Jeg gjorde også en anden ting - nemlig at bruge internet eksplorer i stedet for edge - ligesom jeg også opdaterede java i internet eksplorer. Jeg tror dog mest på, at det var den bedre hastighed på stofanet der gav løsningen.