Avatar billede Snedronning Seniormester
22. juni 2016 - 13:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

c5 - udtræk med leveringsadresser

Hej
Jeg har rigtig meget brug for at lave et udtræk med kundenumre og de leveringsadresser der ligger under de enkelte kundenumre. Men så vidt jeg har forstået, ligger de ikke i samme kartotek, men hvordan gør man så?
Er der en herinde der kan hjælpe?
Vi bruger c5 online.

På forhånd tak for hjælpe :o)
Hilsen
Karin
Avatar billede cfive Juniormester
05. juli 2016 - 14:58 #1
Hej Karin
En sådan liste kan i en standard C5 2012 "udtrækkes" til Excel via en SQL forespørgsel eller hvis NATIVE, at man har C5_ODBC installeret. Sammenhæng mellem Kundetabellen og Adresse tabellen er:

CustTable = RecID og Address = AddrRecId...

Men da I kører C5-Online skal I nok have fat i jeres C5-Partner.
Avatar billede Snedronning Seniormester
05. juli 2016 - 15:17 #2
Hej cfive

Tusinde tak!!! Nu kan jeg kombinere listerne med en unik kode :o) TAK! Det var lige det jeg havde brug for.

Med venlig hilsen
Karin