Avatar billede JohnColts Novice
23. juni 2016 - 19:51 Der er 1 kommentar

Tastaturfejl

NumLock tastaturet på min Lenovo bærbare PC skriver mange gange (men ikke altid) "12" når jeg taster "2". Er der noget jeg selv kan gøre for at slippe af med den irriterende fejl?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juni 2016 - 10:42 #1
Der kan være lidt skidt/støv/snavs mellem de to taster. Prøv at rense med fx lidt trykluft på dåse (altså ikke en deo, en alm, ren luft).