Avatar billede skwat Praktikant
28. juni 2016 - 15:19 Der er 1 kommentar

Hvad med

at indføre et pointsystem så man kan se hvem der svare meget og hvem der er gode i forskellige kategorier?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
28. juni 2016 - 15:21 #1
Vi kommer ikke med point, men vi kommer på sigt med badges som viser om hvor man har sine styrker.

Dvs. svarer du meget inden for Windows så får du et særligt badge - mens iOS-specialister får et andet.

Det skulle gerne gøre ranking-systemet lidt mere finkornet.

Men pt. er beskedsystemet øverst på listen.