Avatar billede Per Frits Juniormester
28. juni 2016 - 21:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Betaling i Wordpress

Hej :)

Jeg leder efter en god idé til hvordan jeg kan modtage betaling fra folk som melder sig ind i en forening. Således at de udfylder en form med navn og adresse osv, og derefter kan betale med enten DK eller mobil tlf (Swipp)
på en sådan måde at jeg kan se hvem der har betalt osv... altså i et sammenhængende system.

På forhånd tak
/Per :)
Avatar billede stjans Guru
29. juni 2016 - 07:18 #1
Så skal du have en gateway til knyttet. NETS har monopol på dankort betalinger, så din gateway skal kunne samarbejde med NETS.

Kig evt. på Quickpay. Er det et decideret foreningsprogram, du leder efter, kan du kigge på enten Conventus eller Klubmodul.
Avatar billede Emil Praktikant
13. juli 2016 - 13:08 #2
Hej,

Jeg driver også en WooCommerce og vil anbefale dig at benytte Bambora sammen med en gateway fra ePay. Du kan se hvordan det fungere på min side her hvor vi sælger lammeskind http://nordicdeco.dk

Kontakt mig venligst hvis du har brug for noget assistance :-)

Med venlig hilsen
/Emil