Avatar billede Lone Praktikant
01. juli 2016 - 20:40 Der er 4 kommentarer

Windows live mail

Hej
Jeg har haft en Windows live mail i flere år, men nu kan jeg ikke modtage mail.

Den siger at den vil have en adgangskode, og når jeg skriver adgangskoden, siger den at den er forkert.

Jeg har en Mac mini. Jeg får mails på min iphone og ipad.

Håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe.

Hilsen

Lone
Avatar billede kurtba Ekspert
02. juli 2016 - 00:51 #1
Så er det nok et problem hos den, som du har din mailadresse hos.
Jeg har observeret dette problem hos flere, som har gmail, så har du tilfældigvis også en mailadresse hos dem?
Avatar billede Lone Praktikant
02. juli 2016 - 10:35 #2
Nej jeg har ikke en gmail. Det er vel microsoft der er udbyder, og jeg har prøvet at få et nyt password, men intet hjælper
Avatar billede hjolsen Ekspert
02. juli 2016 - 11:21 #3
Avatar billede poko1 Ekspert
02. juli 2016 - 19:09 #4
Du kan stadig bruge og beholde alle dine live mail log dig på med dn konto her!
https://www.microsoft.com/da-dk/outlook-com/?cb=v8ho