Avatar billede Klaus W Guru
02. juli 2016 - 08:46 Der er 2 løsninger

Sorte bjælker

Hej, jeg har fået sat sorte bjælker på nogle af mine billeder (digitale), og fortryder det nu.

Er det muligt at rette dem tilbage til oprindelig udseende.

Hilsen KMW
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
02. juli 2016 - 09:27 #1
Hvis billederne er gemt som lagdelte filer, er det nemt. Ellers er der kun manuel retouchering som mulighed.
Jeg går ud fra, at bjælkerne ikke dækker ansigter på personer. Hvis baggrunden er himmel, græs eller lignende, så er det muligt med kloningsværktøj i næsten ethvert billedredigeringsprogram at dække bjælkerne med pixels fra nærliggende områder i billedet.
Avatar billede Klaus W Guru
19. april 2018 - 11:33 #2
Hej Finn jeg takker, filerne er ikke lagdelte. :-(