Avatar billede JPont Praktikant
05. juli 2016 - 11:59 Der er 3 kommentarer

Afsende flere mails

Jeg genererer automatisk individuelle breve dvs forskellige personer  og forskelligt indhold. Jeg har brug for at kunne skrive mailadresse i filen og derefter få et program til at foretage afsendelsen. Altså svarende til at et firma i løbet af dagen skriver breve i kuverter, som en person så taget med i postkassen ved fyraften. Det er denne "person", jeg søger.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2016 - 14:21 #1
det kræver noget hjemmestriket program at gøre.. f.eks XML
Avatar billede supertekst Ekspert
10. juli 2016 - 17:48 #2
Hvilket format er brevene i og hvilket mailsystem skal anvendes - Word og Outlook eller?
Avatar billede JPont Praktikant
10. juli 2016 - 18:12 #3
Filerne er htm, og jeg bruger Windows live mail. Jeg søger jo imidlertid et program, som kan sende dem. Jeg tænker mig, at mailadressen skrives sammen med filen, passende adskilt ved specialtegn, og så skal programmet sende dem, der står i et register.