Avatar billede NyMacBruger Praktikant
05. juli 2016 - 22:59 Der er 2 kommentarer

Genvejstaster i C5 Online på Mac-computer

Hej

Jeg har netop fået en Mac, som giver nogle udfordringer når jeg skal bruge genvejstaster i C5 Online. Helt konkret er det "ALT N", som jeg tidligere har brugt til at oprette en note i fx en ordrelinie.

Hvad gør man når det er en MAC man arbejder med?

Jeg har forsøgt på Google samt vores IT-firma. Desværre intet svar....

Kan I hjælpe?

Mvh. Rolf
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juli 2016 - 11:03 #1
https://support.apple.com/da-dk/HT201236
(jeg er pc-bruger, så ikke testet) prøv kommando + N
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juli 2016 - 11:04 #2
ups: "Hvis du har et tastatur til en Windows-pc, skal du bruge Alt-tasten i stedet for Alternativtasten" - så du skal nok Alternativ + N