Avatar billede Gitte-grisen Praktikant
06. juli 2016 - 18:18 Der er 5 kommentarer

NO SD visning på gopro

Hej, jeg har været inde og slette ALT på mit sd kort. og nu vil det ikke virke. På kameraet står der NO SD. Jeg ar har prøvet at slette alt igen, men uden held.
Jeg har prøvet at sætte det i et andet kamera, hvor den siger der er fejl på kortet. Min mac reagere ikke på når jeg sidder kort i og min packbard bell vil gerne formatere det, men kortet er skrivebeskyttet. Nu ved jeg ikke hvad jeg kal gøre synes jeg har prøvet alt !! Håber en kan hjælpe.
Avatar billede Gitte-grisen Praktikant
06. juli 2016 - 18:20 #1
Det er forresten til et gopro hero 3+ kamera
Avatar billede store-morten Ekspert
06. juli 2016 - 19:14 #2
Og du har tjekket om det er "låst" med den lille skyder ;-)
Avatar billede Gitte-grisen Praktikant
06. juli 2016 - 19:30 #3
Ja den står på lock.
Avatar billede store-morten Ekspert
06. juli 2016 - 20:31 #4
Så prøv at låse den op
Avatar billede store-morten Ekspert
07. juli 2016 - 17:49 #5
Hjalp det, at fjerne skrivebeskyttelsen, på kortet?