Avatar billede RIB Praktikant
06. juli 2016 - 18:22 Der er 1 kommentar

Trådløs harddisk

Har brug for et godt råd ti køb af trådløs harddisk =)
USB stikket på min mac book pro virker ikke (og har aldrig virket!?!?), og jeg skal derfor have lavet en back up, så den kan komme til reparation. Den trådløse harddisk skal også gerne kunne snakke med min gamle bærbare pc.
Den skal være nem at bruge og redigere i - stort set idiotsikret. Driftsikker og helst ikke al for dyr.
På forhånd tak for hjælpen =)
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2016 - 17:00 #1
den bedste til prisen på danmarks førende computershop:
https://www.proshop.dk/Harddisk-Ekstern/WD-My-Passport-Wireless-2TB/2457805

1TB koster 200 mindre, fjollet at købe sådan en..