Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. juli 2016 - 20:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Høre : Kim Brohus "Held og Lykke" Youtube ?

Jeg er ude på at høre Kim Brohus -
Med CDen "Frit fra udstødningen" ...

Eller, blot et enkelt nummer "Held og Lykke",
som også Lars Lilholt Band spiller (Teksten er af Lars Lilholt).

Jeg har aldrig hørt Kim Brohus, men vil gerne vide, om han synger "Held og Lykke", lige så godt ...

Er Kim og nummeret på Youtube ? (tror jeg ikke).

Eller på Spotify ? (hedder det vist) ...

Venlig Hilsen Jørn
10. juli 2016 - 00:38 #1
Normalt plejer jeg at være rigtig godt til at google ting, og jeg skulle mene at du pt. ikke kan finde ham. Men du kan tage på statsbiblioteket i Århus og lytte til den :-)
https://bibliotek.dk/da/work/820010-katalog%3A5541850

Men jeg fandt da den her:
https://www.facebook.com/kim.brohus/videos/vb.1483586027/10208903281927662/?type=2&theater

Prøv evt. at kontakte ham på Facebook. Måske han kan lægge en smagsprøve op.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. juli 2016 - 06:57 #2
MANGE tak, Maya !