Avatar billede Boddicker Seniormester
09. juli 2016 - 22:53 Der er 1 kommentar

Indset widget

Hej

Jeg vil gerne indsætte en widget ([wphotornot]) i min sidebar.

<?php
/**
*
* Blackoot Pro WordPress Theme by Iceable Themes | http://www.iceablethemes.com
*
* Copyright 2014-2016 Mathieu Sarrasin - Iceable Media
*
* Sidebar Template
*
*/
?>
<ul id="sidebar" class="sidebar"><?php

    if ( ! dynamic_sidebar( 'sidebar' ) ):

    ?>

    <li id="recent" class="widget-container">
        <h3 class="widget-title"><?php _e( 'Recent Posts', 'icefit' ); ?></h3>
        <ul><?php wp_get_archives( 'type=postbypost&limit=5' ); ?></ul>
    </li>

    <li id="archives" class="widget-container">
    <h3 class="widget-title"><?php _e( 'Archives', 'icefit' ); ?></h3>
    <ul><?php wp_get_archives( 'type=monthly' ); ?></ul>
    </li>

    <li id="meta" class="widget-container">
    <h3 class="widget-title"><?php _e( 'Meta', 'icefit' ); ?></h3>
    <ul>
        <?php wp_register(); ?>
        <li><?php wp_loginout(); ?></li>
        <?php wp_meta(); ?>
    </ul>
    </li>
    <?php endif; ?>
</ul>

Hvordan gør jeg det?
10. juli 2016 - 00:21 #1
Hvorfor sletter du også min kode :-) Jeg går ud fra at du er ved at indsætte det på en anden løsning.

Det du skal indsætte er: <?php echo do_shortcode("[wphotornot]"]; ?>

Indsæt det f.eks. lige inden:
<ul id="sidebar" class="sidebar">

Så går der vist ikke noget galt med styling.