Avatar billede Ringvig Juniormester
10. juli 2016 - 22:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Red Alert 2 Grafik fucker

Hej.

Har et problem med det gode gamle spil Red Alert 2.
når jeg sætter opløsningen op til 1920/1080 via YuriScreenResolution.exe
Har kigget på de på mange sider på nettet om dette problem. Men de handler alle om at bare få den op i opløsning, ikke hvis den fucker op.

Nogle der har en ide hvordan man kan fixe det her ?

Billede af fejlen:
https://imgur.com/delete/v1PguJFsoYLhc6w
Avatar billede moddi100 Seniormester
10. juli 2016 - 23:14 #1
Hvilket styresystem anvender du? Prøv følgende:

Start spillet
Nøjagtig som du plejer at gøre det.

Luk Windows Explorer
Windows Vista / 7:
Åbn Jobliste -> Processer -> Luk explorer.exe

Windows 8 / 10:
Åbn Jobliste -> Detaljer -> Luk explorer.exe

NB: Lad være med at lukke jobliste nu, du skal bruge den igen!

Start explorer igen
Når du er færdig med at spille, skal du have åbnet explorer igen. Du vil nok opdage at det er dit skrivebord, der er taget ud :)

I Jobliste kan du vælge Filer -> Ny opgave. Her skriver du "explorer.exe" og trykker kør. Så skulle alt gerne vende tilbage til normalen.

Har du kommet til at lukke Joblisten er Ctrl + Alt + Delete din ven.
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2016 - 08:40 #2
Lige præcis Joblisten kan også hentes med Ctrl+Shift+ESC
Avatar billede Ringvig Juniormester
11. juli 2016 - 16:04 #3
Det virkede ikke :(  . spillet kørte fint på mit gamle grafikkort. GT220 men har lige sat et GT610 i, i stedet. og køre windows 10.
Avatar billede Ringvig Juniormester
15. juli 2016 - 22:52 #4