Avatar billede Lars4623 Praktikant
13. juli 2016 - 08:28 Der er 1 kommentar

Iphone 5 GPS problem

Hej,

Jeg har netop skiftet fra en Iphone 4 til en Iphone 5.
Jeg har aldrig haft problemer med GPS Apps (Waze og TomTom) med min 4'er, men med 5'eren tabes GPS signalet når jeg tilslutter strøm fra USB stikket i bilen. Bruger jeg 5'eren uden strøm fungerer det fint. Har prøvet forskellige kabler uden at det gør nogen forskel.

Håber nogen herinde har en idé til en løsning?

Vh. Lars
Avatar billede tim jay Juniormester
09. november 2016 - 07:15 #1
Min iphone 5 svigter, det er nødvendigt at udskifte dele på dette websted, jeg fik hjælp. http://ydtparts.com/product