Avatar billede Lars Juniormester
13. juli 2016 - 12:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C5 uden server

Hej,

Vi benytter i dag C5 men overgår til E-conomic ultimo okt 2016
Da vi har en hosted løsning idag er tilgangen til C5 gennem vores hosting partner. Men vi har tilkøbt C5 og overvejer om man kan lægge sin C5 ned på sin computer og stadigvæk tilgå denne uden en serverløsning eller egen server.

Hvad er jeres erfaringer omkring dette? og kan det lade sig gøre?

Mvh,
Lars
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
13. juli 2016 - 12:35 #1
Hej Lars,

Ja det kan du sagten, hvis du vel og mærke har en C5 licens med de
samme moduler og datamængder, som der er anvendt på den hostede
version.  Husk at spørge din hostingpartner om udkopiering af datafiler
og tilpasninger.

Men hvorfor i alverden skifte til et skodprodukt som eConomics, når du har
en C5 ?

Hvis du er på vej ud af din C5 af en eller anden grund, så overvej et andet produkt i stedet.

Du kunne måske overveje at skifte til til Erik Damgårds nye produkt 'UniConta', som har meget af den funktionalitet, som du kender fra C5, blot i helt ny funktionel og lækker indpakning.  Tag et kig på linket her: http://www.uniconta.com/da/

Det er en C5 version på sterioder og den bliver bedre og bedre hver dag.

MVH/ Peter
Avatar billede Lars Juniormester
14. juli 2016 - 10:21 #2
Hej PEter,

Mange tak for dit svar det hjalp utrolig meget på hvordan vi skal løse vores C5

Jeg har stor erfaring med E-conomic og kender dog ikke til Uniconta. Til det vi har behov for er E-conomic ganske glimrende og vi er allerede i gang med at implementere løsning.

Rigtig god dag.