Avatar billede Gutten Novice
13. juli 2016 - 12:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

jeg er kommet til at fjerne mine usb porte :(

jeg sad med min bærbar og ville gerne koble min mus til. Da der så ikke sker noget går jeg ind på en masse forskellige sider for at finde hjælp og der finder jeg et svar som går ud på at jeg fjerner usb portene inde på enhedhåndtering og ved at genstarte computeren skulle de blive geninstalleret på min pc. da jeg så genstartede computeren blev de ikke installeret igen og nu har jeg ingen ide om hvad jeg skal gøre, så hvis i kan hjælpe eller hvis i kender svaret må i meget gerne skrive til mig :)
Avatar billede Uvanga Ekspert
13. juli 2016 - 12:23 #1
Hvis du går til et gendannelsespunkt der ligger før hændelsen, bør det løse problemet. Så fungerer PC som den gjorde inden du foretog ændringer.
Avatar billede Gutten Novice
13. juli 2016 - 12:36 #2
Nu er det sådan at jeg er virkelig dårlig til computer så kan du forklare mig hvor det er jeg kan gøre det du skrev henne? for det lyder som en god ide :)
Avatar billede sonalias Seniormester
13. juli 2016 - 12:38 #3
Gå ind i Enhedshåndtering igen og tryk søg efter hardware ænrdringer, så skulle den gerne finde din USB controller igen :)
Avatar billede Gutten Novice
13. juli 2016 - 12:41 #4
Der skete intet :(
Avatar billede sonalias Seniormester
13. juli 2016 - 12:56 #5
Og der er slet ikke en kategori der hedder Universal Serial Bus Controllers inde i enhedshåndtering? Hvordan slettede du dem? Hvilket styresysten? Find drivers til dit bundkort på producentens hjemmeside, eller gør som #1 foreslår og brug systemgendannelse (System restore), der er masser af guides på nettet.
Avatar billede Gutten Novice
13. juli 2016 - 13:07 #6
Tak for hjælpen men jeg fandt en løsning :) Jeg havde ikke læst noget færdigt.. undksyld for at bruge jeres tid :/
Avatar billede sonalias Seniormester
13. juli 2016 - 13:18 #7
Post lige din løsning her til senere brug og luk spørgsmålet
Avatar billede Gutten Novice
13. juli 2016 - 13:39 #8
Oppe i toppen på enhedshåndtering står der: andre enheder, der h-klikker du på en alle de USB controllere som der er og klik så på "opdater driversoftware" og klik så på søg automatisk.