Avatar billede lizzi Praktikant
15. juli 2016 - 01:53 Der er 2 kommentarer

Spørgsmål om dx2 ball

Jeg har downloadet dx2 mega ball og er ved at blive sindssyg i mit hovede!! Jeg har spillet det utallige gange og igår kom jeg længere i spillet end jeg nogensinde har gjort og fik over 108000 point. Men jeg er aldrig blevet færdig med det spil. Der er mega mange baner, hvor mange er der?? Jeg har en drøm om at nå til den sidste bane og forestiller mig at der er fyrværkeri og "Congratulations", men er det spil uendeligt, eller hvad?? Er der nogen, der er nået til sidste bane??
Avatar billede michael_stim Ekspert
15. juli 2016 - 09:04 #1
Avatar billede Mikkel Clement Seniormester
15. juli 2016 - 10:16 #2
Tak for at bringe en fantastisk nostalgisk følelse ind over fredagen! :) Og kan afsløre at den fyrer skyts af til sidst!

SPOILER ALERT(slut scenen): https://www.youtube.com/watch?v=LSBr_98cKrc

Mvh Mikkel