Avatar billede Boddicker Seniormester
16. juli 2016 - 08:01 Der er 1 kommentar

Videresende af domæne til ny bruger

Hej

Jeg har grublet lidt over, hvorvidt det vil være ulovligt at lave en hjemmeside, der tilbød videresendelse af een af hjemmesidens domæner.

Udlejer får så ondirigeret via det ønskede xxx.dk til http:www.minhjemmeside.dk

Jeg udlejer jo ikke domænet, da den hele tiden er mit, og det er en service jeg tilbyder dem.

MEN tror I, at det er ulovligt ifht:

§ 25. Registranter må ikke registrere og anvende domænenavne i strid med god domænenavnsskik.

Stk. 2. Registranter må ikke registrere og opretholde registreringer af domænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje.
Avatar billede amite Mester
11. marts 2017 - 01:18 #1
Jeg har læst dette fire gange nu og forstår stadig ikke helt spørgsmålet. Såfremt det stadig er noget du går og grubler over - så kom venligst med lidt uddybende information.