Avatar billede Stenbideren Juniormester
17. juli 2016 - 14:56 Der er 1 kommentar

1 ud af 3 win10 virker ikke i Netværket

På LENOVO har jeg forbindelse til ASUS PC

På MEDION    -      -      -    -      ASUS

På ASUS        -    - ---          både LENOVO og MEDION

Asus og Medion havde win7,    Lenovo win 8  men nu har alle Win 10.

Mon nogen kan hjælpe?    Stenbideren
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2016 - 10:27 #1
så din asus kan snakke sammen med både medion og lenovo, men lenovo og medion kan ikke se hinanden? - er det det?
Ellers plejer netværksproblemerne ligge i driverne - så du kan jo altid prøve at opdatere dem - eller er jeg helt forbi problemet?