Avatar billede Juniormester
18. juli 2016 - 05:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

pc vil ikke finde min router.

Hej

Jeg har 2 labtops, begge på wifi, den ene finder fint min router (+ en masse naboers), så jeg kan fint komme på nettet.

Min anden pc finder også en masse netværk, men ikke min egen router, Hvad kan der være galt?
Avatar billede cht22 Professor
18. juli 2016 - 05:27 #1
Måske bruger din router 5 Ghz og den anden pc kan kun modtage 2.4 Ghz
Avatar billede Juniormester
18. juli 2016 - 05:39 #2
Det fungerede igår, og de sidste par måneder.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2016 - 10:20 #3
Ikke for noget... men du har genstartet, ikke også?
nogen gange hjælper det også at slukke for det trådløse netkort, og tænde det igen, for at få det at til at virke igen.
Og så kan Routerne også kræve en genstart - så det kan du også prøve
Avatar billede Juniormester
18. juli 2016 - 11:01 #4
Tjekket og testet uden resultat.
Avatar billede Juniormester
18. juli 2016 - 11:27 #5
Nej der er lige en pc herhjemme som ikke vil se mit modem, men gerne alle naboernes, tv og 2 andre pcer finder fint min router?
Avatar billede Juniormester
18. juli 2016 - 12:02 #6
Problemet er løst, operatør ændrede et kanal nummer i ruteren, så nu er atl på plads :;-D