Avatar billede qub- Novice
18. juli 2016 - 13:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Excel VBA, Application.WorksheetFunction.SumIfs virker ikke mere

Hej Alle

Jeg har nogle VBA funktioner i mit excel ark som lige pludselig ikke virker mere. Det har ellers haft virker uden problemer i over et år.

Jeg får følgende fejlmeddelse: Run-time error 1004: Kan ikke angive egenskaben Sumifs for klassen WorksheetFunction.

Eksempel på kodelinje den siger der er fejl i:
RestTid4 = Application.WorksheetFunction.SumIfs(.Range("AD3:AD" & LastLine), .Range("L3:L" & LastLine), "Igangværende", .Range("J3:J" & LastLine), "*" & ShowWhen & "*")

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der pludselig skulle være galt med dette?
Avatar billede supertekst Ekspert
18. juli 2016 - 14:37 #1
Var det muligt af få en kopi af hele arket så hele VBA-koden kunne beses.
Evt. læg kontaktindlæg på www.supertekst-it.dk - så svarer jeg med @-adressen
Avatar billede qub- Novice
22. juli 2016 - 08:59 #2
Jeg har skrevet i kontaktformularen på din hjemmeside Supertekst :)
Avatar billede supertekst Ekspert
23. juli 2016 - 17:42 #3
Fejl i række med fejl er blevet påvist via VBA-kode der behandler ovennævnte worksheetFunction pr række i et loop med indbygget "on error"