Avatar billede nuser43 Praktikant
18. juli 2016 - 16:47 Der er 2 kommentarer

Libre Office vil ikke starte

Hej
Jeg har i længere tid brugt Libre Office på min pc, men pludselig ville den ikke længere startet. Jeg har prøvet at afinstallere den og installeret den igen men intet hjælper.
Er der nogen her der kan hjælpe??

Mvh
nuser43
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2016 - 17:08 #1
Er det fra Windows du kører den?
Prøv evt at hente Revo Uninstaller free og afinstallere med denne, for herefter at geninstallere programmet:

Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg "Dit program" og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc. Prøv så at geninstallere Libre Office.
Avatar billede nuser43 Praktikant
27. juli 2016 - 11:55 #2
Hej
Jeg har nu haft Libre afinstalleret med Revo Unistaller, og hentet Libre igen, men den starter kun lige op en gang med forsiden og forsvinder inden den er færdig at hente programmet (som den har gjort tidligere).
Efterfølgende når jeg klikker på Libre kører den lige nogle omgange og stopper, herefter sker der ikke mere.???