Avatar billede tobiasb Praktikant
19. juli 2016 - 12:29 Der er 3 kommentarer

Ændring slår ikke igennem

Jeg har et problem med min hjemmeside, http://www.tvpakker.com ... Der er tale om en prissammenligningsside, som sammenligner priser på TV pakker (surprise). Det er ikke længe siden jeg har fået lavet et helt nyt site, et Wordpress site, hvor jeg manuelt opdaterer priser m.m. i backend.

Over de sidste par dage har jeg haft en del opdateringer af priser og lignende, men til min store frustration kan jeg, at ændringerne ikke slår igennem i frontend. Dog kan jeg godt se, at ændringerne er slået igennem når jeg er logget ind i backend - men hvis jeg besøger siden som alm. bruger, så kan jeg ikke se ændringerne er slået igennem.

Jeg bruger et plugin som hedder "WP Fastest Cache", som jeg naturligvis har bedt om at "flushe" og faktisk har jeg også haft det deaktiveret en periode, for at se om det hjalp, men uden held.

Jeg mistænker lidt, at der er tale om en serverfejl, altså servercachen som "hænger fast". Findes der nogen tricks til at se om det er browser- eller servercache som "hænger" - og har du nogen idéer om hvordan jeg løser udfordringen?

På forhånd tak.

Dbh. Tobias
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. juli 2016 - 12:37 #1
Avatar billede tobiasb Praktikant
19. juli 2016 - 12:45 #2
Nej, den er jeg ikke lige faldet over tidligere... Kigger lige på det :-)

Tak!
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. juli 2016 - 12:59 #3
PS. Har selv, i sin tid, brugt WP Super Cache med stor fremgang. Kender ikke noget til Fastest Cache, kan hände at det er lige så godt.