Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
19. juli 2016 - 20:41 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Olivengrøn neglelak (udsolgt)

Som den flinke far jeg er, har jeg påtaget mig opgaven at finde en, speciel, olivengrøn neglelak, til vores yngste datter.

Ingrid, min kone har ikke forstand på neglelak
(Det har jeg nu heller ikke) ...

Den hedder MaXFaktor Glossfinity - Altså olivengrøn
der står 57 i bunden af den lille flaske + 2025A

Jeg har været i Føtex, hvor den skulle være købt i sin tid - for nogle år siden.
Udsolgt (de har mange andre farver af det mærke).
Så spurgte jeg i nogle større parfume forretninger.
Har den ikke. Men ekspedienten i den ene butik sagde : Matas.
Spurgte i tre Matas. - Men IKKE den olivengrønne ...

Tja - Er der nogen, som har en idé ?

Det skulle gerne være lige den farve ... Svært ... Hilsen Jørn ...
19. juli 2016 - 21:34 #2
Jeg tænker den er så rigeligt udsolgt siden da, når farven ikke er officiel hos Max Factor længere. Neglelakker kan ikke blive for gamle - så det er ikke derfor man ikke kan finde dem.

Det er dog lidt underligt at farven er nærmest ikke registreret af Internettet. Prøv at sende dit spørgsmål til Max Factor - bare for at få den lukket. De må kende deres farve historie. Jeg tror desværre ikke de vil sætte produktionen i gang for din datters skyld :-)

De kan kontaktes her:
https://pgconsumersupport.secure.force.com/ContactUs/emailus?brand=Max+Factor&country=Denmark&language=Danish

Eller 9-17 her:
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. juli 2016 - 07:29 #3
Ja, det er lige den farve 220661
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. juli 2016 - 07:31 #4
Tak Maya ...
20. juli 2016 - 07:49 #5
#3 Så problemet er løst? Det var aqua-marine og ikke oliven grøn hun leder efter. Den har jeg set flere steder. Postme er et fint sted at handle.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2016 - 16:01 #6
#3 Jamen det var da fint :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. juli 2016 - 16:08 #7
Aqua-Marine ...
Ikke
Oliven-grøn ...

T*A*K for jeres hjælp ...
20. juli 2016 - 16:15 #8
Det kunne du da godt have sagt fra starten :-) Men ok. Det var så lidt. Skulle det være en anden gang.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. juli 2016 - 21:49 #9
Troede farven hed "Oliven-Grøn" ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. juli 2016 - 21:52 #10
Ville nu også gerne have givet Maya Seniormester en "Marker som løsning". Begge var gode ... T*A*K
20. juli 2016 - 22:15 #11
Så vidt jeg fornemmer kan man godt dele en løsning på flere svar. Men kald mig bare Maya. Det andet lyder som om jeg er god til skak :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2016 - 14:52 #12
#11 Det er du måske også Maya. Pc har du i hvert fald styr på :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. juli 2016 - 14:56 #13
God til skak, Maya - Du er vel Dronning i spillet ...
21. juli 2016 - 15:08 #14
Nah...dronninger laver alt for lidt. Jeg er vist mere en løber :-)
21. juli 2016 - 15:09 #15
Og jeg skal nok deltage så snart prinsessen bliver introduceret i skak. Hende der laver alt det hun ikke må for dronningen og kongen :-)