Avatar billede torben7913 Juniormester
20. juli 2016 - 16:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min Mailbox fyldes dagligt med nye spørgsmål,som jeg ikke kan svare på.

I den tidligere udgave af eksperten kunne man abonnere på emner, som man havde særligt kendskab til. Nu ser det ud til at jeg får mail hver gang der er et nyt spørgsmål. Jeg har ikke fundet et sted, hvor jeg kan tilmelde mig de emner jeg gerne vil høre om, hvis den mulighed allerede findes, vil jeg gerne vide hvor, ellers håber jeg blot, at det snart bliver muligt.
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. juli 2016 - 16:57 #1
Går du ind i menuen alle kategorier i toppen og klikke på kategorien i venstre side, kan du välge der om du vil fölge (nederst til höjre/midten)
Avatar billede torben7913 Juniormester
21. juli 2016 - 08:27 #2
Mange tak!
Avatar billede torben7913 Juniormester
22. juli 2016 - 09:43 #3
Det holder desværre ikke helt. I dag får jeg mail om et spørgsmål, der er oprettet under "anden software" når jeg tjekker, så har jeg ikke sat flueben i den kategori.
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. juli 2016 - 10:11 #4
Og det er ikke et spörgsmål du har deltaget i?
Avatar billede torben7913 Juniormester
22. juli 2016 - 10:58 #5
Nej - det kunne selvfølgelig have været en forklaring.
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. juli 2016 - 11:15 #6
Så er det vel bare at rapportere en bug hvis intet hjälper:

http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/om-eksperten/hjaelp-og-fejl
Avatar billede torben7913 Juniormester
22. juli 2016 - 15:09 #7
Tak
Det vil jeg gøre!