Avatar billede rullemarie Praktikant
20. juli 2016 - 20:29 Der er 6 kommentarer

Kan ikke installere på ny telefon.

Hej.

Min søn har fået en ny samsung galaxy j5 telefon i dag. Han vil gerne have pokemon go, men spillet kan efter installation ikke finde GPS signalet.
GPS'en fungerer udmærket med google maps (navigation, hvor GPS signalet er udmærket).
Telefonen er installeret med Android 5.1.1.
Jeg har forsøgt at installere på ny igen og igen.

Er der mon en, der kan hjælpe os på vej?
Avatar billede rullemarie Praktikant
20. juli 2016 - 20:38 #2
Hej, jeg har forsøgt med dette løsningsforslag, uden det hjælper.
20. juli 2016 - 21:13 #3
Prøv evt. at sætte den på GPS-only hvis du ikke har prøvet det. Jeg oplever at når jeg løber med Endomondo så mister jeg forbindelsen hvis jeg bruger Assisted GPS altså hvor den får hjælp fra WIFI m.m.
Avatar billede rullemarie Praktikant
20. juli 2016 - 21:19 #4
Det er afprøvet nu, og virker stadig ikke.
20. juli 2016 - 21:28 #5
Jeg har et lignende problem. GPS-signalet virker til at være der kun hvert andet øjeblik. Det betyde så at figuren ikke rigtigt bevæger sig ud af pletten. Derfor fjernede jeg app'en i går.  Min telefon er en meget sløv/skrabet LG Leon og jeg tænkte at det var det der var problemet. Men åbentbart er der flere telefoner der har problemer. Beklager jeg ikke kan hjælpe. Jeg tror muligvis at app'en stadigvæk mangler at bliver optimeret en del. Man kan håber på at de snart udgiver en opdatering. Jeg har endnu ikke set en opdatering til den - siden jeg fik den.
Avatar billede rullemarie Praktikant
20. juli 2016 - 21:38 #6
Jeg har lige opdateret med dagens opdatering, så den hedder version 0.29.3
Den virker fint i android 5.0.2 og i 4.4.4