Avatar billede Boddicker Seniormester
20. juli 2016 - 22:50 Der er 12 kommentarer

Teoriprøve-system

Hej

Jeg tumer md tanken om at lave (endnu) en teoriprøvehjemmeside ala https://www.trafiktesten.dk

Der er skal ikke være speek på systemet - kun tekst. Billeder og tekst sørger jeg også selv for.

Hurtigt overslag: Hvad vil det koste?

Mvh

Jesper
20. juli 2016 - 23:27 #1
Jeg tænker måske der er et plugin til Wordpress som kan gøre det.

F.eks. det her:
https://wordpress.org/plugins/wordpress-simple-survey/

- Man kan have et billede til et spørgsmål
- Man kan have et spørgsmål med checkbokse som svarmuligheder m.m.
20. juli 2016 - 23:33 #2
Og ja, det lyder måske som en nem løsning, men i sidste ende vil jeg jo mene at det er dine billeder og tekst der er det reelle produkt du skal sælge. Derfor kan man godt tillade sig at skære nogle hjørner. Hvis du da ikke blot bare er en kørerlærer der gerne vil have lidt mere kontrol over sine tests.
Avatar billede Boddicker Seniormester
20. juli 2016 - 23:46 #3
Jeg ER kørelærer. ;) Jeg vil gerne have et system om linket viser. Jeg har selv et ålgammelt system i asp, men den vil jeg simplethen ikke være bekendt af bruge
20. juli 2016 - 23:50 #4
#3 Fedt. Måske kan plugin'et ikke alt det man lige vil have det skal kunne ift. det her formål, men de tilretninger kunne jeg nok fhv. hurtigt udføre, og så sende dem til udvikleren af plugin'et.
Avatar billede Boddicker Seniormester
21. juli 2016 - 00:14 #5
Det vil da være alletiders!
Avatar billede Boddicker Seniormester
21. juli 2016 - 00:17 #6
Og jeg tror, folk vil værdsætte det. Det bliver nemig gratis. ;)
Avatar billede pstidsen Novice
21. juli 2016 - 11:02 #7
Hej Jesper,

Hvis du har brug for hjælp til opsætning af WordPress eller plugin'et (og evt. tilpasning af det) så smid mig en mail på peter@webintas.dk
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. juli 2016 - 22:07 #8
Er der mon ikke retningslinjer for dette Forum, der ikke tillader så åbenlys promovering af egen virksomhed, eller tager jeg helt fejl her?
21. juli 2016 - 22:58 #9
Hej,

#8 Jeg ser ingen promovering overhovedet. Peter tilbyder bare sin hjælp - og det er det vi er her for. Du skaber sådan set blot rod i tråden ;-) Evt. opret dit eget spørgsmål i "Fri debat" hvor du spørger ind til det.

Mvh. Maya
Avatar billede Boddicker Seniormester
21. juli 2016 - 23:08 #10
Jeg kan heller ikke se noget forkert i det. Det er da bare regelrytteri...
Avatar billede softspot Forsker
17. august 2016 - 12:58 #11
Hvis du ikke er kommet igang endnu og har du yderligere specs på systemet, må du gerne sendes dem til jan@soft-it.dk, således jeg kan vurdere om jeg kan hjælpe (det tror jeg umiddelbart jeg kan).
Avatar billede Cooper Webdesign Juniormester
22. september 2016 - 15:17 #12
Hejsa,

Vi kan sagtens hjælpe med dit projekt :) kontakt os gerne via https://www.cooper.dk/kontakt så kan vi lave et tilbud til dig.

Siden 2001 har vi arbejdet med PHP, MySQL/MSSQL, HTML, CSS, JavaScript, SEO, GIT/SVN, GitHub, JIRA, Drupal 5,6,7 og 8 og har arbejdet både med backend og/eller frontend-udvikling.

Inden for det sidste års tid har vi afsluttet 2 store projekter for hhv. TV ØST (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/tveast) og Region Sjælland (Se case her: https://www.cooper.dk/cases/helbredsprofilen). Begge løsninger er lavet i Drupal 7. Betaling foregår pr. time eller for komplet projekt.

Mvh. Cooper Webdesign