Avatar billede HJK Praktikant
21. juli 2016 - 18:46 Der er 2 kommentarer

Googles privatlivspolitik

Er der nogen der ved hvordan man bliver fri for hele tiden at svare på dette her?

For at overholde lovgivningen om databeskyttelse beder vi dig om at gennemgå de vigtigste punkter i Googles privatlivspolitik. Det er ikke, fordi vi har ændret noget ? det er blot en mulighed for at se de vigtigste punkter.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juli 2016 - 20:10 #1
Måske ved IKKE at slette browser historik og cookies.
Jeg ved at når jeg har renset min pc med CCleaner og Privazer, ja så er det første man skal når man logger på google er at acceptere betingelserne for brug.
Jeg har ikke selv rettet til i CCleaner, men ved den kan springe over med at slette cookies hvis man fortæller programmet hvad der skal springes over.
Avatar billede HJK Praktikant
22. juli 2016 - 13:51 #2
Ja, det kunne godt være en mulighed. Prøver lige at se om man kan finde ud af hvad det er for cookies man skal have liggende.
Tak for hjælp.