Avatar billede echelon2001 Juniormester
22. juli 2016 - 07:10 Der er 2 løsninger

Slideshow v. låseskærm win. 10 ?

Hej eksperter

Jeg håber i kan hjælpe mig, jeg har en pc med win10 pro. hvor der er tilsluttet 3 skærme, når jeg trykker win. tast + L - låser jeg skærmen, når jeg gør dette har jeg sat det til at vise billeder, men de bliver kun vist på den ene skærm, vil det ikke være muligt at få vist billederne på alle 3 skærme ?

Det kunne godt lade sig gøre i win. 8.1

Mvh
Michael
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. juli 2016 - 10:32 #1
Det kan man ikke i win10. Har googlet og mange har samme "problem" som dig, men har ikke fundet nogen lösning.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. juli 2016 - 21:19 #2
Tråden her giver jo ikke meget håb for at de re-implementerer det:
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-start/windows-10-lockscreen-slideshow-on-multiple/f53bf734-667d-4e2e-a017-945cc25d77b6?page=2

Men... på side 1 var der en, der skrev at Google Picasa skulle have en screen-saver, der kan gøre det?